DIETY

Ćwiczenia odchudzające

Ćwiczenia odchudzające [fot: Andrey Kiselev/Dreamstime]

Choć nie każda kobieta ma zawsze czas, by wybrać się na siłownię czy do klubu fitness, większość marzy o płaskim brzuchu, zgrabnych nogach czy jędrnych pośladkach. Zdrowy i piękny wygląd wcale nie musi być okupiony godzinami spędzonymi na bieżni. Dzięki kilku prostym, ale regularnym ćwiczeniom, można sprawić, że ciało nabierze wspaniałych kształtów. I to bez ruszania się z domu.

Ćwiczenia odchudzające bez problemu można wykonywać w mieszkaniu. Wystarczy, że wygospodarujemy sobie kawałek wolnej przestrzeni i będziemy mieli wystarczająco dużo zapału i silnej woli. Jednym z najbardziej sprawdzonych ćwiczeń odchudzających są brzuszki. Najlepiej wykonywać je seriami, np. trzy razy po 16 powtórzeń. Po pewnym czasie można oczywiście zwiększyć liczbę serii.

Jeśli jednak zależny nam na wysmukleniu nóg, warto postawić na nożyce. Leżąc na plecach na karimacie, należy unieść wyprostowane nogi kilka centymetrów nad ziemią, a następnie wymachiwać nimi w poziomie tak, by przypominało to działanie nożyczek. W walce z nadmiarem tkanki tłuszczowej świetnie sprawdzają się również wykroki. W pozycji stojącej należy położyć ręce na biodrach a następnie prawą nogą zrobić spory krok w przód, tak aby zgięcie w kolanie stworzyło kąt 90 stopni. Lewa stopa powinna w dalszym ciągu dotykać podłoża. Po serii 12 powtórzeń należy zmienić nogę.

Wygląd naszych nóg powinny znacząco poprawić również proste przysiady. Stojąc ze złączonymi nogami należy wyciągnąć proste ręce przed siebie, a następnie wykonać przysiad starając się utworzyć w zgięciu w kolanach kąt 90 stopni. Ćwiczenie najlepiej wykonywać nie odrywając pięt od podłogi.

2012-08-23 12:11:54

Tagi:

fitness,

odchudzanie,

ćwiczenia,

płaski brzuch

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Masz szansę rozpocząć ciekawą dyskusję.