DIETY

Odchudzanie brzucha

Odchudzanie brzucha [fot: shapecharge/iStockphoto]

Płaski brzuch i wspaniałe wcięcie w talii jest marzeniem niejednej kobiety. Większość pań zdaje sobie również sprawę z tego, że osiągnięcie tego celu wcale nie jest takie łatwe. Są jednak sposoby, dzięki którym odchudzenie brzucha może stać się faktem.

Odpowiednio dobrana dieta i ćwiczenia są najszybszymi sposobami na odchudzenie brzucha. Przygotuj się więc na to, że będziesz musiała zaprowadzić w swoim życiu pewne zmiany. Na szczęście każda z nich wyjdzie Ci na zdrowie. Podstawą Twojego jadłospisu powinny stać się produkty i dania o niskiej zawartości tłuszczu. Niestety, w odstawkę powinny pójść słodycze, fast-foody czy smażone dania.

Zamiast nich postaw raczej na chude mięso, ryby oraz warzywa i owoce. Jeśli masz ochotę na jogurt, wybierz naturalny i sama dodaj do niego świeże kawałki owoców, a także otręby czy siemię lniane. Te ostatnie zawierają dużo błonnika, dzięki temu znacznie przyspieszają nasz metabolizm.



Poza tym, warto przyzwyczaić swój organizm do jedzenia pięciu posiłków. Pomiędzy każdym z nich powinny być trzy godziny przerwy. Regularne odżywianie się ma duży wpływ na przemianę materii. Warto również pamiętać o tym, że najbardziej obfite powinno być śniadanie. Z koeli najmniej i najbardziej lekkostrawne produkty powinniśmy spożywać na kolację.

Nie wszyscy wiedzą, że pięknie wyrzeźbione mięśnie brzucha nie są jedynie zasługą brzuszków. Największe znaczenie dla spalania tłuszczu, który odkłada się właśnie w tych okolicach, mają bowiem ćwiczenia aerobowe, czyli bieganie, jazda na rowerze czy pływanie. Dopiero gdy zrzucimy nieco sadełka, możemy przystąpić do rozbudowywania gorsetu mięśniowego.

2012-08-28 15:03:15

Tagi:

dieta,

siłownia,

odchudzanie,

ćwiczenia

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Masz szansę rozpocząć ciekawą dyskusję.