Brand Yourself, czyli relacja z 3. edycji Orion Woman

Brand Yourself to hasło przyświecające niedawnemu spotkaniu w ramach inicjatywy Orion Woman. Tym razem organizatorki jako temat przewodni eventu wybrały personal branding. Co działo się podczas wydarzenia? Oto relacja!
Orion Woman – czym jest inicjatywa?
Historia Orion Woman rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku, kiedy miało miejsce pierwsze spotkanie w ramach tej inicjatywy. Projekt zapoczątkowała Magdalena Żmuda – COO Orion Media Group. Wydarzenia skierowane do kobiet z branży digital marketingu mają na celu tworzenie wspierającej i inspirującej społeczności.
Relacja z ostatniego eventu Orion Woman
Trzecia edycja Orion Woman przebiegła pod hasłem kreowania marki osobistej. Spotkanie odbyło się 14 czerwca 2024 roku w Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie. Wyjątkowa przestrzeń doskonale połączyła się z inspirującym charakterem eventu.
O 15:30 miała miejsce rejestracja uczestniczek, a potem zostały one oficjalnie przywitane przez Magdalenę Żmudę. Niedługo później rozpoczął się panel dyskusyjny, w którym udział wzięły:
- Alina Gwoździewicz – specjalistka od marketingu i marek osobistych;
- Magda Dubrawska – współwłaścicielka agencji SOLD OUT;
- Ewelina Podrez-Siama – założycielka agencji Fox Strategy.
Dyskusję moderowała inicjatorka Orion Woman, a następnie wszystkie uczestniczki wzięły udział w części networkingowej. Tym razem dzięki jednemu z partnerów wydarzenia panie mogły skosztować wina z polskiej winnicy. Po tym przyszedł czas na porywającą prelekcję wygłoszoną przez Anetę Chrzanowską – specjalistkę z ponad 10-letnim doświadczeniem w kreacji wizerunku marek beauty & fashion, która pracowała m.in. jako social media managerka.
Prelegentka o wydarzeniu napisała w mediach społecznościowych: „Wczorajsza edycja pod hasłem Brand Yourself była niezwykła! Orion Woman to wyjątkowa inicjatywa, która wspiera kobiety z branży eCommerce. Miałam przyjemność wygłosić prelekcję, która przerodziła się w żywą dyskusję z uczestniczkami. Wasze miłe słowa dodają mi siły i napędzają do dalszego działania oraz bycia sobą”.
W przerwach networkingowych kobiety mogły wziąć udział w sesji zdjęciowej. Profesjonalne fotografie to jeden z kluczowych elementów personal brandingu. Poza tym podczas spotkania odbył się też konkurs, w którym nagrodę główną stanowił voucher na darmowe nagranie własnego odcinka podcastu w OMG Prime Studio. By wziąć udział, uczestniczki musiały odpowiedzieć na pytanie, czym dla nich jest marka osobista.
Event nie odbyłby się bez partnerów, którymi zostali: Ania Kruk, DiWine, Coffee & Sons, IAB Polska, madelle, Pro’Nature Clinic, sundose, Crispy Natural, e-Wenus.pl, Glam Style, Sprawny Marketing, iWoman, Wystarczająco Dobre, Wysokie Obcasy, Ohme, Anywhere For Her i PolecanyBiznes.pl. Inicjatywa ma także dwie zaprzyjaźnione konferencje – semKRK i semWAW. Na uczestniczki spotkania czekały podarunki od marek.
Feedback po evencie po raz kolejny pokazuje, że inicjatywy takie jak ta są niezwykle potrzebne. Pozostaje jedynie czekać na ogłoszenie kolejnej edycji i nowego tematu przewodniego Orion Woman!