Menu

Czy kubkiem z logo firmy można zaskoczyć klienta? Najprostsze rozwiązania bywają tymi najlepszymi

2 minuty czytania
Czy kubkiem z logo firmy można zaskoczyć klienta? Najprostsze rozwiązania bywają tymi najlepszymi
Kubek z logo firmy, czy to dobry pomysł na prezent? Fot. Pixabay.com
0

Gadżety reklamowe to idealny sposób, aby wypromować swoją firmę. Aby prezenty z logo firmy dobrze spełniały swoją funkcję oraz zwiększały rozpoznawalność firmy, konieczny jest wybór odpowiedniego produktu. Zamiast decydować się na niskiej jakości, mało funkcjonalne gadżety, znacznie lepiej wybrać tradycyjne, funkcjonalne upominki, które z przyjemnością będą używane przez klientów i kontrahentów. Czasem najprostsze rozwiązania są tymi najlepszymi!

0

Gadżety firmowe – dlaczego warto kupić produkty z logo firmy?

Gadżety firmowe to produkty wykorzystywane przez firmy od wielu lat. Nie każdy jednak wie, jaką mogą przynieść korzyść. Co więcej, wiele firm powątpiewa w ich skuteczność oraz sens produkcji gadżetów ze swoim logo. Warto jednak wiedzieć, że pomimo, iż jest to stary sposób promocji, nadal jest on skuteczny. Zaletą takiego rodzaju promocji jest przede wszystkim działanie na podświadomość osób, które wejdą w posiadanie gadżetu. Im więcej razy zobaczą one w swoim otoczeniu logo firmy, tym lepiej zapamiętają je, a ponadto – sama firma będzie wydawać się znajoma. W efekcie, wybierając produkty lub usługi znacznie chętniej sięgną po przedmioty z logo, które są znane. Przykładem prostych oraz przejrzystych gadżetów są np. długopisy czy kalendarze z logo firmy. Doskonałym wyborem będą także zestawy wraz z kubkiem z logo firmy

Kolejnym ważnym aspektem decydując się na gadżety firmowe jest budowanie pozytywnych relacji oraz skojarzeń z klientem. Obdarowany klient będzie bowiem zadowolony z upominku, jaki trafił w jego ręce, a co za tym idzie – firma w jego oczach stanie się godna zaufania przez co chętniej skorzysta z jej usług. Właśnie przede wszystkim z tych powodów firmowe upominki to jeden z elementów służących do budowania dobrej atmosfery, a także pozytywnego odbioru firmy przez klientów. Warto zatem włączyć je do strategii PR-owej swojego przedsiębiorstwa. 

Użyteczność gadżetu – najważniejsza jego funkcja

Wiele firm broni się przed spersonalizowanymi gadżetami w postaci kubków, kalendarzy czy długopisów. Dlaczego? Rozwiązanie to uważane jest za „oklepane” oraz staromodne. Jest to jednak błędne myślenie. Wszystkie z wymienionych produktów są niezwykle użyteczne, a co za tym idzie – klienci będą mieli z nimi do czynienia na co dzień. W ofertach firm, które zajmują się produkcją spersonalizowanych gadżetów reklamowych znajdziemy jednak także wiele innych przydatnych przedmiotów. Kubki, szklanki oraz filiżanki będą doskonałym podarunkiem dla każdego klienta. Bluzy firmowe oraz koszulki polo są natomiast idealnym rozwiązaniem dla pracowników sklepów, a także wszelkich innych lokali usługowych. 

Tanie, wysokiej jakości gadżety reklamowe są sposobem na zwiększenie rozpoznawalności swojej firmy. Wybierając jednak odpowiednie produkty oraz ich kolorystykę pamiętajmy, aby pasowały one do profilu naszej działalności. Dodatkowo, weźmy także pod uwagę taki dobór gadżetów, aby były one przydatne dla osoby obdarowanej – klientów, kontrahentów czy naszych pracowników.

Skomentuj

Czytaj także

Obserwuj nas na Facebooku!

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco z iWoman! Zapisz się do bezpłatnego newslettera.

Zapisz się
Uwielbiamy ciasteczka! Dlatego wykorzystujemy pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień i wyłączyć ciasteczka. Rozumiem