Menu

Jakie gadżety reklamowe z logo firmy wybrać?

2 minuty czytania
Jakie gadżety reklamowe z logo firmy wybrać?
Fot. Pixabay.com
0

Spersonalizowane upominki z logo są sprawdzonym sposobem na skuteczne, ale subtelne zapamiętanie przez klientów lub kontrahentów. Drobny gest pozwala nawiązać przyjazne stosunki oraz pozytywnie wpływa na wizerunek firmy.

0

Szeroki wybór – wiele możliwości

Najlepsze gadżety reklamowe z logo powinny być zarówno estetyczne, jak i praktyczne. Miłe dla oka, dobrze zaprojektowane, praktyczne przedmioty będą fantastycznie spełniać swoje zadanie. Używane przez klientów na co dzień, skutecznie przypominają o pozytywnej atmosferze w odwiedzonym miejscu, miłej obsłudze i najwyższej jakości usługi. Może to być jeden z bardziej klasycznych zestawów, jak np. kubek, smycz i długopis, ale fantastycznych gadżetów jest o wiele więcej.

Artykuły biurowe jako upominki

Bardzo popularną kategorią gadżetów z logo są artykuły biurowe. Tradycyjny długopis zastąpić można:

  • eleganckim notesem,
  • klasycznym piórem w etui,
  • każdemu potrzebnym ołówkiem,
  • przydatnymi karteczkami samoprzylepnymi,
  • kolorowym zakreślaczem.

Nie są to jednak w pełni uniwersalne gadżety, co jest ich największą wadą. Przed obdarowaniem nimi klienta lepiej zrobić rozeznanie, w jakiej konkretnie branży pracuje. Wtedy wybór tych produktów jest gwarancją, że będą z powodzeniem używane na co dzień.

Małe urządzenia elektroniczne i dodatki

Warto też zadbać o to, aby drobne upominki nadążały za zmianami technologicznymi. Obecnie używamy urządzeń elektronicznych równie często, jak np. kubka do kawy. Dlatego dobrym pomysłem będą np. powerbanki z logo firmy, osłonki na tablety, czy smartfony. Doskonale sprawdzą się podkładki pod myszkę, a także słuchawki lub czyściki. Bardzo częstym wyborem są długopisy z logiem firmy posiadające na końcu specjalną miękką końcówkę tzw. soft touch, którą można używać do ekranów – to wielofunkcyjne rozwiązanie.

Słodkie upominki

Równie atrakcyjnym i efektywnym pomysłem będą drobne, słodkie upominki, np. uwielbiane przez wszystkich krówki, cukierki, czekoladki lub bombonierki. To wszystko oczywiście zapakowane w papierek ze znakiem firmowym.

Dobrym rozwiązaniem będzie również umieszczenie słodkich gadżetów w wielofunkcyjnej torbie materiałowej wielokrotnego użytku. Klient odnajdzie w niej miłą niespodziankę, a firma nie musi martwić się o dodatkowe opakowania na prezenty. To również okazja do wykorzystania upominku w codziennych sytuacjach. Noszona na ramieniu torba będzie dosłownie chodzącą reklamą. Estetyczne logo z pewnością przyciągnie zaciekawiony wzrok ludzi mijanych na ulicach. Można powiedzieć, że to rozwiązanie doskonałe.

Podsumowanie

Każdy właściciel powinien zadbać o to, aby jego firma wyróżniała się na tle konkurencji. Niebagatelną rolę odgrywa odpowiednio tutaj marketing. Tylko wtedy można być pewnym, że interes jest właściwie promowany. Rozwiązaniem, które cieszy się niegasnącym zainteresowaniem już od wielu lat są właśnie ponadczasowe gadżety reklamowe.

Skomentuj

Obserwuj nas na Facebooku!

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco z iWoman! Zapisz się do bezpłatnego newslettera.

Zapisz się
Uwielbiamy ciasteczka! Dlatego wykorzystujemy pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień i wyłączyć ciasteczka. Rozumiem