Menu

Kobiety – mistrzynie w poszukiwaniu internetowych promocji

2 minuty czytania
Kobiety – mistrzynie w poszukiwaniu internetowych promocji
Fot. materiały Kimbino.pl
0

W Polsce w 2016 roku dostęp do Internetu posiadało 80,4% gospodarstw domowych oraz 93,7% przedsiębiorstw. Z Internetu aktywnie korzysta około 69% Polaków. Na wyszukiwanie informacji, zakupy, czytanie wiadomości oraz przeglądanie serwisów społecznościowych, poświęcają aż pięć i pół godziny dziennie. Sporą część tego czasu niewątpliwie zajmują zakupy i obserwacja ofert, które mogą wpłynąć na decyzje zakupowe w przyszłości. Sprawdźmy dlaczego!

0

Jako konsumenci uwielbiamy satysfakcję, jaką dają nam promocje i okazje. Dzięki temu możemy zaoszczędzić pieniądze albo kupić więcej towarów po niższej cenie. Sięgając po broszury, gazetki, ulotki, możemy dowiedzieć się nie tylko o obniżkach cen, ale niejednokrotnie poznać panujące trendy czy przepisy kulinarne. Wypuszczane w obieg najnowsze gazetki mają charakter reklamowo-informacyjny i bez wątpienia oddziałują na to, co klienci kupują, kiedy już udadzą się do sklepu albo co wybiorą podczas zakupów online. Na takie działania pozwala kimbino.pl – portal, który publikuje informacje o produktach w korzystnych cenach.

Królowe zakupów

Gazetki ofertowe cieszą się popularnością wśród użytkowników Internetu i coraz chętniej są przez nich przeglądane. Średni czas, jaki czytelnik poświęca na przejrzenie strony z aktualnymi promocjami wynosi 4 i pół minuty. To wystarczająco, aby sprawdzić, co nowego znajdziemy w ulubionych sklepach oraz na co i gdzie są obecnie najatrakcyjniejsze promocje.

Zgodnie ze statystykami, to kobiety stanowią grupę dominującą w tej kwestii – spośród wszystkich przeglądających, aż 73% przypisać należy właśnie im. Bez wątpienia przyczyną tego stanu rzeczy jest kobiecy pragmatyzm, który w tym przypadku ujawnia się w całej okazałości. Według badań, paniom zależy na oszczędności czasu i pieniędzy. Właśnie dlatego chętnie sprawdzają oferty najpopularniejszych sklepów przed udaniem się na zakupy albo dokładnie wertują Internet w poszukiwaniu najkorzystniejszej ceny danego przedmiotu. Dzięki temu wiedzą co, gdzie, kiedy i po ile znajdą.

W konsekwencji zakupy są bardziej uporządkowane, a ryzyko, że danych produktów nie znajdą w wybranym sklepie jest niwelowane do minimum. Prym wśród sklepów, których oferty najchętniej są oglądane wiedzie Biedronka (1,97%), a tuż za nią plasuje się Pepco (0,70%), dalej na równi Lidl (0,56%) oraz Kaufland (0,56%). Tuż za znalazł się salon meblowy Agata Meble (0,33%).

Oferty online – sposób na oszczędność

Zakupy internetowe zazwyczaj kojarzą się ze znajdowaniem promocji i okazji na rzeczy nietuzinkowe lub takie, z których powszechną dostępnością bywa problem. Wydawałoby się również, że przedmioty używane, którym właściciele pragną dać drugie życie, dominują wśród aukcji i ogłoszeń internetowych. W rzeczywistości jednak to oferty sklepów, które mijamy w drodze do pracy na co drugiej ulicy, interesują konsumentów najbardziej.

Internet daje wiele możliwości, a kluczową w tym przypadku stanowi możliwość selekcjonowania treści i filtrowania dostarczanych informacji. Dla przykładu, oglądanie reklam w telewizji to nic innego jak przeglądanie ofert marketingowych, jednak nie jest to aż tak skuteczne, jak robienie tego za pomocą Internetu. Tam samodzielnie możemy wybrać takie oferty, z którymi pragniemy się zapoznać. Wówczas wystarczy wejść na witrynę gromadzącą aktualne propozycje sklepów i sprawdzić te, które nas interesują. Dzięki temu zapamiętamy to, co nas interesuje i nie przepłacimy za towary w innym sklepie, gdzie nie ma żadnej promocji.

Gdzie szukać atrakcyjnych ofert?

Dane statystyczne pokazują, że średni czas poświęcany na przeglądanie gazetek i ulotek na jednej stronie sklepu to przedział od czterech do czternastu minut. Najchętniej do ofert online zaglądają mieszkańcy dużych aglomeracji – przodują Warszawiacy (28,75%), a tuż za nimi plasują się mieszkańcy Krakowa (6,72%), Wrocławia (5,66%), Katowic (4,70%) oraz Poznania (4,40%).

Istnieje wiele aplikacji i stron, które wybierają dla nas oferty promocyjne ze sklepów, którymi jesteśmy zainteresowani. Wiele z nich nie może się jednak poszczycić przejrzystym interfejsem i niezawodnością. Z odsieczą przychodzą tutaj strony internetowe, które są o wiele bardziej skuteczne. Taką bez wątpienia jest Kimbino.pl, które wybiera najświeższe gazetki najbardziej popularnych sklepów i pozwala przeglądać je wygodnie, w prostym interfejsie. Dzięki temu użytkownik znajduje towar w obniżonej cenie.

Jeśli więc pragniesz zaoszczędzić, znaleźć atrakcyjne oferty i przede wszystkim wiedzieć, co jest na czasie – koniecznie skorzystaj z szansy, jaką daje Internet. Sprawdzaj oferty, przeglądaj gazetki i ciesz się niebywałą oszczędnością, jaką oferują Twoje ulubione sklepy.

Źródło: Kimbino.pl

Skomentuj

Czytaj także

Obserwuj nas na Facebooku!

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco z iWoman! Zapisz się do bezpłatnego newslettera.

Zapisz się
Uwielbiamy ciasteczka! Dlatego wykorzystujemy pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień i wyłączyć ciasteczka. Rozumiem