Spraw, aby klienci pamiętali o twojej firmie przez cały rok. Cztery propozycje użytecznych gadżetów reklamowych
W przeprowadzaniu kampanii reklamowych pomagają gadżety w formie przedmiotów codziennego użytku. Produkty wymienione w zestawieniu sprawą, że klienci i partnerzy biznesowi będą pamiętali o Twojej firmie przez cały rok. Oto cztery propozycje praktycznych nośników reklamy.
Firmowe kalendarze z logo
Stawiając na walory użytkowe gadżetów reklamowych dobrze jest wybrać kalendarze firmowe. Wręczone klientom, będą eksponowane w biurach lub miejscach sprzedaży przez okrągły rok. Staną się tym samym częścią miejsc, w których mogą pojawiać się inni potencjalni klienci firmy. Zamawiając kalendarze reklamowe na 2022 rok nie można zapomnieć o stworzeniu właściwego projektu. Musi zawierać on odpowiednio widoczne logo przedsiębiorstwa, a jeśli to możliwe – powinien być utrzymany w kolorystyce charakterystycznej dla Twojej firmy. W ten sposób jeszcze bardziej będzie kojarzyć się z Twoją działalnością.
Ceramiczne kubki z logo firmy
W dłonie klientów przekazać można także praktyczne kubki na kawę. Ze względu na wysoką użyteczność znajdą one swoje miejsce w pokojach socjalnych u partnerów biznesowych lub zagoszczą w ich domowych kuchniach. Podobnie, jak przy projektowaniu kalendarzy, zadbać należy o odpowiednie wyeksponowanie logo firmy. Na kubku umieścić warto numer kontaktowy lub adres e-mail usprawniający ewentualną komunikację. Gadżet może mieć kolor związany z tożsamością firmy, a zamawiający ma dowolność w wyborze jego kształtu. Kubek na kawę to nośnik reklamy, który niewątpliwie będzie wykorzystywany przez Twojego klienta przez cały rok!
Długopisy firmowe do codziennego użytku
Kolejną propozycję stanowią długopisy firmowe. Choć ich powierzchnia reklamowa jest stosunkowo niewielka, to nie należy ich bagatelizować przy planowaniu kampanii. Długopisy znajdą zastosowanie w każdej firmie, czy prywatnym domu. Służą do uzupełniania dokumentów, robienia notatek czy zapisywania ważnych dat w kalendarzu. Za każdym razem w dłonie klientów trafiać może gadżet prezentujący dane adresowe do Twojej firmy. Warto więc postawić na te niewielkie nośniki reklamy i rozprowadzać je wśród klientów.
Notesy i planery z widocznym logo
Notesy i planery z uwidocznionym logo firmy mogą okazać się równie praktyczne. Dla wielu osób stanowią nieodłączny element torebki lub plecaka, dlaczego więc nie wykorzystać ich potencjału? Okładka notesu jest dobrym miejscem do umieszczenia reklamy. Skórzane wersje planerów pozwalają wygrawerować na nich dyskretne i eleganckie logo, wewnątrz można umieścić ważne telefony i dane adresowe Twojej firmy. W ten sposób klient nie zapomni, kto podarował mu ten prezent.
Wymienione w zestawieniu nośniki reklamy są nienachalnym sposobem promocji firmy. Ze względu na walory praktyczne będą chętnie wykorzystywane przez klientów. Warto wykorzystać je w planowaniu kampanii marketingowej zorientowanej na użyteczność i dużą widoczność firmy.