Długopisy reklamowe to jeden z najpopularniejszych gadżetów wykorzystywanych do celów promocyjnych przez firmy z różnych branż. Ich ogromnym atutem jest przede wszystkim cena oraz praktyczność takiego upominku. Mogą być one bowiem przekazywane przy bezpośrednim kontakcie z klientem, co niewątpliwie wzmacnia więź z marką. Dlaczego jeszcze są tak skuteczne? Na co zwracać uwagę podczas ich wyboru?
Dlaczego długopisy reklamowe to idealny gadżet?
Firmowe długopisy z logo naszej marki to jeden z najbardziej uniwersalnych upominków o charakterze reklamowym. Ich skuteczność opiera się w głównej mierze na stosunku cena-jakość. Przy dość niskiej kwocie jesteśmy bowiem w stanie zakupić całe mnóstwo owych gadżetów, które będą nam następnie służyły jako bezpośrednia reklama. Uniwersalność tego upominku opiera się również na tym, że na dobrą sprawę jest to narzędzie codziennego użytku, dzięki czemu każda obdarowana nim osoba może z niego skorzystać.
Co więcej, wykorzystując firmowe długopisy z logo możemy wyróżnić każdego potencjalnego klienta, co byłoby niemożliwe w przypadku innych gadżetów, z uwagi na ich mało przystępną cenę. Tym samym, upominki te możemy rozdawać na wszelkiego rodzaju targach, stoiskach lub punktach naszych placówek. Są one świetnym rozwiązaniem podczas spotkań biznesowych – wówczas po zakończonych rozmowach z klientem wręczony gadżet ma charakter miłej uprzejmości.
Jakie długopisy reklamowe wybrać?
Wybierając długopisy reklamowe mamy ogromne możliwości dostosowania ich pod nasze własne preferencje. Przykładowo, jeżeli nasza firma kojarzona jest z jakimś określonym kolorem lub wzorem, dobrym pomysłem będzie zakup gadżetów w tej kolorystyce. Inna sprawa ma się z samym materiałem, z którego wykonany jest długopis. Obecnie możemy znaleźć mnóstwo ofert z długopisami metalowymi lub plastikowymi, których jakość wykonania różni się w zależności od ceny. Będą one zatem dobrym wyborem, jeśli zdecydujemy się na ich masowy zakup.
W przypadku, kiedy nasza firma zajmuje się natomiast działalnością ekologiczną – strzałem w dziesiątkę będzie postawienie na ekologiczne długopisy wykonane z papieru lub innych łatwo przetwarzalnych tworzyw sztucznych. Zaakcentujemy w ten sposób fakt, że nawet w tak błahej kwestii kierujemy się nadrzędnymi wartościami naszej marki. Pozwoli nam to na zbudowanie ogromnego zaufania wśród klientów.
Ostatnią kwestią pozostaje natomiast sama metoda, jaką reklama ma zostać naniesiona na gadżet. Najpopularniejszymi rozwiązaniami w tej kwestii są:
- nadruk metodą sitodruku,
- nadruk metodą tampodruku,
- nadruk metodą grawera laserowego.
Jeżeli zatem zdecydujemy się na budżetowe rozwiązania – najrozsądniejszym wyjściem będzie wybranie sitodruku lub tampodruku. Pomimo niskiej ceny są one niezwykle wytrzymałe, co sprawia, że są to najpopularniejsze wybory wykorzystywane do długopisów reklamowych. Metodę grawera laserowego warto natomiast użyć przy niskim nakładzie gadżetów lub w przypadku, jeśli są one w pewien sposób unikalne. Pozwoli to na podniesienie ich wartości w oczach odbiorców.