Kalendarze z logo na 2022 rok – jakie wybrać?
Rynek gadżetów reklamowych oferuje wiele najróżniejszych przedmiotów, na których z powodzeniem umieścić można logo firmy. Wśród nich niezmiennym zainteresowaniem cieszą się ciągle kalendarze. We wciąż zmieniającym się i coraz bardziej cyfrowym świecie ich papierowe wersje nadal używane są przez wiele osób ceniących sobie ich prostotę i wygodę użytkowania. Kalendarze ścienne, biurkowe lub książkowe to świetny sposób na reklamę lub prezent dla biznesowych partnerów. Które z nich najlepiej sprawdzą się w zbliżającym się roku 2022?
Kalendarz książkowy – ponadczasowa elegancja
Firmowy kalendarz z logo na 2022 rok to nie tylko elegancki, ale i niezwykle użyteczny gadżet reklamowy. W swojej książkowej wersji będzie doskonałym prezentem dla biznesowych partnerów, kontrahentów, czy wybranych klientów indywidualnych. Wykonany profesjonalnie i z dbałością o szczegóły kalendarz może stać się nieodłącznym akcesorium obdarowanej osoby na cały najbliższy rok i sprawić, że logo naszej firmy nabierze pozytywnych skojarzeń. Tego typu notesy uzupełnić można o wiele przydatnych i praktycznych dodatków, takich jak kieszonki na wizytówki, wycięte registry ułatwiające organizację, okucia wzmacniające konstrukcję, lub dodatkowe magnetyczne zapięcia. Zwiększą one walory estetyczne kalendarza, a tym samym prestiż marki.
Kalendarz ścienny – potrzebny w każdej firmie i w każdym domu
Na ścianach naszych domów i biur od lat wiszą kalendarze. Zbliżający się rok nie przyniesie żadnych zmian w tej kwestii. Kalendarz ścienny to uniwersalny i niezwykle przydatny gadżet, który ułatwia organizację pracy domowej i zawodowej. Nigdzie nie może go zabraknąć. Jest tym samym świetnym nośnikiem reklamy, logo firmy i danych kontaktowych. Wśród kalendarzy ściennych wyróżnić możemy następujące rodzaje:
- Plakatowe (jednoplanszowe). Wzmocnione listwami i wydrukowane na jednym arkuszu papieru. To tani, a przy tym efektywny sposób na reklamę. Może przybrać też formę planera lub organizera, na którym notować można zadania na kolejne dni.
- Trójdzielne. To prawdopodobnie najpopularniejszy rodzaj kalendarza wśród tych, które znaleźć można w biurach i najróżniejszych instytucjach. Posiada trzy plansze, na których widoczny jest miesiąc poprzedni, aktualny oraz następny. Ma też dużo przestrzeni, na której umieścić można logo i inne informacje marketingowe.
- Każda ich plansza odpowiada innemu miesiącowi. Mogą wydawać się tym samym mniej uniwersalne od pozostałych rodzajów. Jednak dzięki nim zaoferować można ciekawe grafiki przypadające na poszczególne miesiące w roku. W tej formie zazwyczaj wydaje się kalendarze artystyczne. Dobrze zaprojektowane mogą znacząco podnieść prestiż marki.
Kalendarze ścienne na 2022 rok to najłatwiejszy sposób na to, aby wypromować swoją markę wśród osób, które jej jeszcze nie znają. Stanowią pewien rodzaj plakatu, który bez dodatkowych kosztów promował będzie firmę, produkty lub usługi przez dwanaście kolejnych miesięcy.
Kalendarz biurkowy – niewielkie rozmiary, duża pomoc w pracy
Biurkowe kalendarze i planery sprawdzają się szczególnie podczas pracy w biurze. Będą więc dobrym prezentem dla firm call center i zatrudniających wielu biurowych lub administracyjnych pracowników. Nie są drogie, za to niezwykle użyteczne. Dobrze zaprojektowane zmieszczą w sobie nie tylko informacje o dniach miesiąca, ale i osobiste notatki. Ułatwią w ten sposób znacznie organizację pracy i pozwolą pamiętać o ważnych spotkaniach, telefonach do wykonania i innych obowiązkach.
Wybór kalendarza reklamowego z logo firmy na 2022 rok zależy więc od kilku czynników. Bez wątpienia jest to uniwersalny i ponadczasowy prezent dla każdego. Jest świetnym nośnikiem reklamy. Użytecznym i dekoracyjnym zarazem. Jednak wybierając rodzaj kalendarza, zastanowić się trzeba, kto będzie jego odbiorcą. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że nasze logo zawiśnie na ścianie lub ozdobi biurka pracowników.