Marka osobista – odkryj tajniki personal brandingu podczas spotkania Orion Woman!
Trzecia edycja znanej już w branży digital marketingu inicjatywy Orion Woman zbliża się wielkimi krokami. Spotkanie pod hasłem „Brand Yourself” odbędzie się w połowie czerwca w Warszawie. Oto wszystkie szczegóły dotyczące wydarzenia, którego nie wolno przegapić!
Jaki jest cel Orion Woman?
Orion Woman to inicjatywa, która obrała za cel zbudowanie wzajemnie wspierającej i inspirującej się społeczności kobiet z branży digital marketingu. Pomysłodawczynią projektu jest Magdalena Żmuda – Chief Operating Officer domu mediowego Orion Media Group.
Pierwsza edycja odbyła się we wrześniu 2023 roku, a druga miała miejsce 1 lutego. Nadchodzące spotkanie zaplanowano na 14 czerwca 2024 roku w Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie. Artystyczna przestrzeń będzie sprzyjać inspirującym prelekcjom i networkingowi, a wszystko to pod hasłem budowania marki osobistej.
Brand Yourself Edition – co trzeba wiedzieć o nadchodzącym spotkaniu?
Czerwcowe spotkanie skupi się na personal brandingu. Uczestniczki dowiedzą się, jak kształtować swój wizerunek, dlaczego warto to robić i jakie korzyści przynosi silna marka osobista.
Oto plan wydarzenia:
- 15:30 – rejestracja i przywitanie przybyłych uczestniczek;
- 16:00 – panel dyskusyjny prowadzony przez Magdalenę Żmudę;
- 17:30 – czas na nawiązanie nowych znajomości, kawę i degustację wina;
- 18:30 – inspirująca prelekcja Anety Chrzanowskiej;
- 19:15-20:30 – networking i wymiana kontaktów.
Pomysłodawczyni Orion Woman w ramach panelu dyskusyjnego zaprosi do rozmowy trzy specjalistki. Będą to:
- Magda Dubrawska – współwłaścicielka agencji SOLD OUT;
- Alina Gwoździewicz – ekspertka w obszarze marketingu i budowania marek osobistych;
- Ewelina Podrez-Siama – założycielka agencji Fox Strategy.
Dzięki uprzejmości partnerów wydarzenia uczestniczki pomiędzy kolejnymi dawkami wiedzy będą miały okazję napić się aromatycznej kawy czy wziąć udział w degustacji wina z polskiej winiarni.
Jednym z końcowych punktów dnia będzie prelekcja Anety Chrzanowskiej, która od dekady zajmuje się planowaniem i realizacją strategii komunikacji znanych marek. Jest także social media managerką w LPP. S.A. czy wykładowczynią.
Orion Woman – dla kogo?
Trzecia edycja Orion Woman to wydarzenie dla każdej kobiety zainteresowanej rozwojem osobistym i poszerzaniem kompetencji zawodowych. Udział mogą wziąć zarówno panie planujące działania personal brandingowe, jak i te, które już kreują markę osobistą.
To wartościowe spotkanie dla kobiet, które działają na własną rękę, ale także tych, którym personal branding sprzyja w pracy w organizacjach. Spotkanie pomoże uczestniczkom m.in. wzmocnić pewność siebie i odkryć drzemiący w nich potencjał.
Bilety na Orion Woman są już dostępne na stronie orionwoman.pl. Nie warto zwlekać z zakupem, ponieważ, podobnie jak poprzednio, wydarzenie będzie mieć kameralny charakter. Liczba miejsc jest zatem mocno ograniczona.
Patronat medialny nad trzecią edycją Orion Woman sprawują: Wysokie Obcasy, Ohme, Anywhere For Her, PolecanyBiznes.pl, Wystarczającodobre, iWoman, GlamStyle, e-Wenus i Sprawny Marketing. Natomiast partnerami wydarzenia są: DiWine, Ania Kruk, Sundose, Coffee and Sons, Madelle, Crispy Natural.
Patronat honorowy obejmuje IAB Polska.