Menu

Dieta autorstwa NASA. Przeprogramuj swoje komórki

1 minuta czytania
Dieta autorstwa NASA. Przeprogramuj swoje komórki
0

0

Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków odnotowała istnienie ponad 35 tysięcy diet. Jedną z nich jest dieta zaprojektowana przez Agencję Badań Kosmicznych NASA z myślą o kosmonautach. Ze względu na dobre efekty zaczęła być stosowana w powszechnej dietetyce. Na czym polega?

Dieta NASA, zwana Cellreset, opiera się głównie na pobudzeniu metabolizmu i zbilansowaniu pracy estrogenów. Jest to bardzo ważne, ponieważ estrogeny to hormony odpowiadające za tycie, zwłaszcza u kobiet. Organizm za ich pomocą magazynuje wodę i szybciej gromadzi tłuszcz.

Dieta Cellreset kładzie także nacisk na rozbudowę tkanki mięśniowej, ponieważ spalanie tłuszczów zachodzi właśnie w tej tkance, a dokładnie w mitochondriach. Im więcej mamy mitochondriów w naszych komórkach mięśniowych, tym szybciej zrzucamy zbędne kilogramy.

Program Cellreset to 28-dniowa dieta, składająca się z czterech etapów, połączona ze wspomagającą suplementacją. W pierwszym tzw. białym tygodniu przyjmujemy produkty oparte na proteinach (jajka, kurczak, ryby), w drugim i trzecim (tygodnie zielone) różnicujemy dietę o owoce i warzywa (sałaty, zielona papryka, groszek, ogórek), w czwartym miksujemy dania tygodnia białego i tygodnia zielonego.

Przeprogramowanie wspomagają suplementy aminokwasowe, które spalając tłuszcz, przyczyniają się do utrzymania masy mięśniowej, oczyszczają organizm, odżywiają, odkwaszają i regenerują komórki, zagęszczają włókna mięśniowe oraz odbudowują kolagen.

Po zakończeniu diety konieczne jest wdrożenie racjonalnego odżywiania, które polega na jedzeniu pięciu posiłków dziennie co trzy godziny. Każdy posiłek powinien składać się z małych porcji białka (drób, chudy twaróg, chuda wędlina, jajka, fasola), węglowodanów złożonych (chleb pełnoziarnisty, kasze, ryż brązowy, płatki owsiane) i warzyw lub owoców (warzyw lepiej surowych niż gotowanych, owoców głównie świeżych, nieprzetworzonych). Poza tym należy pić bardzo dużo wody (bardziej wskazana jest mineralna niż źródlana) i unikać smażenia na rzecz duszenia i pieczenia.

Jak zapewniają eksperci NASA, przeprogramowanie się jest kluczem do uzyskania właściwej wagi bez pojawiania się efektu jo-jo.

Skomentuj

Obserwuj nas na Facebooku!

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco z iWoman! Zapisz się do bezpłatnego newslettera.

Zapisz się
Uwielbiamy ciasteczka! Dlatego wykorzystujemy pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień i wyłączyć ciasteczka. Rozumiem