Menu

Zadbaj o siebie na wiosnę, czyli jakie suplementy stosować?

1 minuta czytania
Zadbaj o siebie na wiosnę, czyli jakie suplementy stosować?
0

Wiosna to czas, kiedy wszystko budzi się do życia. Pierwsze promienie słoneczne, choć jeszcze nie są gorące, nastrajają Cię pozytywnie. Masz więcej energii i chętniej się uśmiechasz. Ale wiosna to też czas, gdy odporność po zimie nie jest w najlepszej kondycji. Łatwiej więc łapiesz infekcje i zmagasz się z przesileniem wiosennym. Jak sobie pomóc?

0

Zacznij od witaminy D

Choć witamina D jest kluczowa dla Twojego organizmu przez cały rok, to musisz wiedzieć, że po zimie jej zapasy są znacznie obniżone. Warto ją uzupełnić, sięgając po suplementy, jeszcze zanim zrobi się na dobre ciepło. Witamina D, taka jak ta dostępna na https://noblehealth.pl/produkt/witamina-d3-k2 odgrywa ważną rolę nie tylko w budowaniu odporności oraz prawidłowym przebiegu procesów zapalnych w organizmie, ale także jest niezwykle ważna dla zdrowia kości i ogólnego dobrego samopoczucia. Z kolei jej niedobory objawiają się nie tylko spadkiem odporności, ale także osłabieniem i zmęczeniem, zmniejszoną wydajnością fizyczną oraz problemami z układem pokarmowym.

Dołóż witaminę C

W budowaniu odporności oraz ochronie komórek skóry przed stresem oksydacyjnym kluczową rolę odgrywa witamina C. Dodatkowo, witamina C korzystnie wpływa na kondycję skóry, poprawiając jej elastyczność i jędrność poprzez wspomaganie kolagenu w naturalnej syntezie. Wiosną, gdy zmiany pogody mogą być gwałtowne, warto więc zadbać o jej wysoki poziom w organizmie. Wybierz taką formę suplementu, który najbardziej odpowiada Twoim preferencjom pod adresem https://noblehealth.pl/produkty/wszystkie-witaminy. Krople, kapsułki czy żelki z witaminą C będą idealne dla całej rodziny.

Nie zapomnij o kwasach omega

Szczególnie ważna jest suplementacja kwasów tłuszczowych omega-3, bo organizm nie jest w stanie ich sam syntezować, a dieta przeciętnej osoba jest zbyt uboga w źródła omega-3. Same kwasy są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu na wielu płaszczyznach. Mogą między innymi pomóc w redukcji stanów zapalnych, przez co będą niezastąpione w skracaniu infekcji wirusowych i bakteryjnych. Ponadto korzystnie wpływają na pracę mózgu, poprawiając koncentrację i pamięć. Mają korzystny wpływ na układ sercowo-naczyniowy, narząd wzroku, a nawet poprawę kondycji skóry i włosów.

Pamiętaj jednak, że suplementacja powinna być zawsze dopasowana do Twoich indywidualnych potrzeb, a w razie konieczności konsultowana z lekarzem lub dietetykiem. I że nigdy nie powinna zastąpić zdrowego stylu życia, zbilansowanej diety oraz regularnej aktywności fizycznej, a jedynie je uzupełniać.

 

Skomentuj

Obserwuj nas na Facebooku!

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco z iWoman! Zapisz się do bezpłatnego newslettera.

Zapisz się
Uwielbiamy ciasteczka! Dlatego wykorzystujemy pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień i wyłączyć ciasteczka. Rozumiem